Σε μία κίνηση που θα συζητηθεί ιδιαίτερα προχωρούν οι υπεύθυνοι της διαφημιστικής καμπάνιας των Burger King στο Ηνωμένο Βασίλειο, με σκοπό να προωθήσουν με τον καλύτερο κι αποτελεσματικότερο τρόπο τη νέα δημιουργία τους.
Περισσότερα...Η πρόοδος της τεχνολογίας έχει αλλάξει πολλές πτυχές της ζωής των ανθρώπων. Για παράδειγμα οι άνθρωποι αναζητούν πλέον σπίτι, δουλειές αλλά και συντρόφους στο ίντερνετ και οι σελίδες με σχετικό περιεχόμενο όλο και πληθαίνουν.
Περισσότερα...Θέλεις να φτιάξεις μία πραγματικά νόστιμη τούρτα αλλά να μην έχει πολλές θερμίδες και κυρίως να είναι υγιεινή!!
Σου έχουμε την λύση!!!
Περισσότερα...Η επιστροφή από τις διακοπές συνοδεύεται με πλύσιμο ρούχων, όμως για το συγκεκριμένο ζευγάρι το πρόγραμμα ήταν κάπως διαφορετικό.
Μία όχι και τόσο ευχάριστη έκπληξη, τουλάχιστον με την πρώτη ματιά, περίμενε την Τζένι και τον Τζόναθαν Μίνγκερ όταν επέστρεψαν από τις διακοπές τους.
Το ζευγάρι είχε περάσει δύο εβδομάδες στο Μεξικό και μόλις είχε φτάσει έξω από του σπίτι του, όταν αντίκρισαν ένα απροσδόκητο θέαμα.
Όλο ήταν τυλιγμένο με μία ροζ πλαστική μεμβράνη, όπως και το ένα από τα δύο αυτοκίνητα που διαθέτουν.
Τι είχε συμβεί; Τρεις φίλοι τους, αποφάσισαν να τους κάνουν αυτή την πλάκα, η οποία αν ξεπεράσεις τον αρχικό εκνευρισμό, ήταν κάπως επιτυχημένη.
«Πάθαμε ένα σοκ μόλις το είδαμε. Δεν περιμέναμε κάτι τέτοιο. Έχουμε μετακομίσει εδώ μόλις τρεις μήνες. Βέβαια, δεν θα μπορούσαν να διαλέξουν καλύτερο υλικό και χρώμα, καθώς αυτό είναι το υλικό που χρησιμοποιεί ο άνδρας μου για να προμοτάρει την μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού», είπε η Τζένι.
gazzetta.gr
Αναζητούνται «ερασιτέχνες» της κάνναβης για να δοκιμάσουν νέες ποικιλίες, μισθός ικανοποιητικός: αυτή η αγγελία που δημοσιεύτηκε από μια εταιρεία marketing του Τορόντο στον Καναδά προσέλκυσε το ενδιαφέρον εκατοντάδων υποψηφίων σε διάστημα λίγων ημερών.
Έναν μήνα πριν από τη νομιμοποίηση της κάνναβης για ψυχαγωγικούς σκοπούς στον Καναδά, η προσφορά μιας θέσης εργασίας μερικής απασχόλησης που έκανε η εταιρεία AHLOT δεν έμεινε απαρατήρητη: προτείνει σε έξι «ερασιτέχνες» να τους πληρώσει 50 δολάρια την ώρα, με ανώτατο όριο 12 ώρες τον μήνα, για να δοκιμάζουν τις νέες ποικιλίες μαριχουάνας.
Ο αντίκτυπος της αγγελίας δεν αναμενόταν σε καμία περίπτωση: σε λίγες ημέρες η AHLOT έλαβε περισσότερες από 500 υποψηφιότητες, με αποτέλεσμα να προκληθεί ένας «μικρός πανικός» στην εταιρεία, όπως σχολίασαν στελέχη της στο Twitter.
Οι όροι για να εργαστεί κανείς εκεί: ο υποψήφιος να διαμένει στον Καναδά, να είναι ενήλικας και εφόσον είναι δυνατόν να έχει «ενδιαφέρον για την κάνναβη όπως και την ικανότητα να διακρίνει τις διαφορές, πολλές φορές λεπτές, μεταξύ των διαφορετικών ποικιλιών» της ουσίας.
Οι έξι προσληφθέντες θα συγκροτήσουν με «επιτροπή επιλογής» που θα πρέπει να «αξιολογήσει εάν οι Καναδοί παραγωγοί έχουν να προσφέρουν τα καλύτερα».
Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Γκρεγκ Παντέλικ εξήγησε σε ένα δελτίο τύπου ότι με την προσεχή νομιμοποίηση της κάνναβης στον Καναδά, την 17η Οκτωβρίου, «οι Καναδοί (θα) έρθουν αντιμέτωποι με ένα τσουνάμι» ποικιλιών.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ιδιαίτερα γενναιόδωρος αποδείχθηκε ένας πελάτης στο εστιατόριο Boka του Σικάγο, ο οποίος έμεινε τόσο ικανοποιημένος από την ποιότητα του φαγητού αλλά κι από την εξυπηρετικότητα των εργαζομένων, που άφησε φιλοδώρημα 2.000 δολαρίων.
Περισσότερα...