Κοινωνία

Ο πρωινός καφές και το τσάι μάς προστατεύουν από έμφραγμα και άνοια

Σύμφωνα με νέα έρευνα, η κατανάλωση καφέ ή τσαγιού μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης εμφράγματος ή άνοιας.
 
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 360.000 ανθρώπους, ηλικίας 50-76 ετών, για μια χρονική διάρκεια 10-14 ετών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, οι άνθρωποι που καταναλώνουν 2-3 φλιτζάνια καφέ ή 3-5 φλιτζάνια τσάι ή 4-6 φλιτζάνια καφέ ή τσάι την ημέρα έχουν μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν έμφραγμα ή άνοια. Πιο συγκεκριμένη η μετριασμένη κατανάλωση των δυο αυτών ροφημάτων μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης εμφράγματος κατά 32% και άνοιας κατά 26%.
 
Ωστόσο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα δυο αυτά ροφήματα δεν προστατεύουν τον οργανισμό μας από τις προαναφερθείσες παθήσεις, απλώς συνδέονται με χαμηλότερα ποσοστά εμφάνισής τους. Άλλωστε, κατά τη διάρκεια της έρευνας, 5.079 άτομα παρουσίασαν άνοια και 10053 έπαθαν τουλάχιστον ένα έμφραγμα.
 
Πόσο καφέ να καταναλώνουμε τελικά;
Η κατανάλωση καφέ -με μέτρο- έχει συνδεθεί και σε άλλες έρευνες με τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης Αλτσχάιμερ. Αυτό σημαίνει να αρχίσουν όλοι να καταναλώνουν καφέ; Τι απαντούν οι επιστήμονες; Μπορεί τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας να είναι ενθαρρυντικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι θα πρέπει να αλλάξουμε όλοι τις διατροφικές μας συνήθειες ούτε όμως να χρησιμοποιούμε τα επιστημονικά ευρήματα ως επιχείρημα για τις καθημερινές μας «καταχρήσεις». Η έρευνα άλλωστε ξεκαθαρίζει ότι αναφέρεται σε μια μέτρια κατανάλωση καφέ. Παλιότερη δημοσίευση έρχεται να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου σε όσους το παρακάνουν με το συγκεκριμένο ρόφημα. Σύμφωνα με αυτή, πάνω από 6 φλιτζάνια καφέ την ημέρα μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο του Αλτσχάιμερ!
 
olivemagazine.gr

Σχετικά Άρθρα

«Τουρισμός για όλους»: Ανοικτή για όλα τα ΑΦΜ από σήμερα και μέχρι την Πέμπτη η πλατφόρμα

Evripos 90FM

Fetesclub4x4: Αφοσίωση και πίστη στην περιφορά της Παναγίας Παραβουνιωτισσας στην Ερέτρια – Συγχαρητήρια στους εθελοντές!

Evripos 90FM

Οι δικαστές ζητούν εφαρμογή απόφασης -“βόμβα” του Μισθοδικείου για αύξηση των συντάξεων και αναδρομικών !

Evripos 90FM